اجرای ویژه برنامه شب یلدا علی ضیاء / بازگشت مجری جنجالی به تلویزیون

اشتراک گذاری :

نودیها : فضل الله شریعت پناهی با اعلام این خبر گفت: قرار است این مجری جوان با اجرای ویژه برنامه «شب یلدا» که هنوز نامش مشخص نیست به شبکه یک بازگردد.

او درباره آخرین وضعیت ادامه پخش تاک شو «امشب» با اجرای ضیاء هم گفت: با توجه به پر بودن کنداکتور شب های شبکه یک، هنوز ادامه پخش برنامه امشب مشخص نیست.

سیدعلی ضیاء در پی انتشار ویدئویی از وی پس از شهرآورد هشتاد و یکم استقلال و پرسپولیس، از اجرای تلویزیونی کنار گذاشته شده بود.  روز گذشته علی اصغر پورمحمدی معاون سیما رسانه ملی از پایان دوران ممنوع‌الکاری سیدعلی ضیا در تلویزیون خبر داده و اعلام کرده بود: به زودی این مجری جوان برای اجرا به آنتن شبکه یک باز می گردد.

منبع : فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 11

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

برخورد «گازانبری» مدعیان آزادی بیان با دانشجوی منتقد

پ دسامبر 10 , 2015
نودیها : شانزدهم آذر امسال دانشگاه تهران نیز با برگزاری مراسم‌های مختلف توسط تشکل‌های دانشجویی به اتمام رسید. با این حال برخی از تشکل‌های همسو با فتنه با اقدامات هنجارشکنانه خود تلاش کردند تا ماهیت اصلی این روز که تکریم دانشجو و  تأکید بر استکبار ستیزی است را دگرگون جلوه […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...