اتفاق عجیب در استخر بانوان در المپیک ریو

اشتراک گذاری :
نودیها:رنگ آب استخر محل برگزاری رقابت‌های شیرجه هماهنگ ۱۰ متر بانوان در المپیک ریو بدون دلیل مشخصی از رنگ آبی به رنگ سبز درآمده است.
 
آب استخر در مرکز ورزش‌های آبی ماریا لِنک که روز دوشنبه به رنگ آبی بود روز بعد در زمان برگزاری رقابت‌های شیرجه تیمی هماهنگ به رنگ سبز در آمد.
به گفته مسئولان برگزاری المپیک ریو، کیفیت آب مورد آزمایش قرار گرفته و مشخص شده که ضرری برای ورزشکاران نداشته است، با این وجود علت این پدیده در دست بررسی است. این در حالی است که استخر مجاور در مرکز مزبور که محل برگزاری رقابت‌های واتر پلو بود عادی به نظر می‌رسید.
یکی از شناگران زن به خبرنگاران گفت: کیفیت آب استخر شیرجه به حدی بد بود که حتی هم‌تیمی‌ام را پس از شیرجه در آب نمی‌توانستم ببینم.
یکی از مسئولان برگزاری این مسابقات هم در این مورد گفت که آب استخر تا صبح برگزاری مسابقات شیرجه بانوان، رنگی طبیعی داشته و خود او هم از این موضوع متعجب است. گفته می‌شود دلیل تغییر رنگ آب این استخر پدیدار شدن جلبک‌ها در نتیجه کمبود کلر بوده است.
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 20

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

برنامه روز نهم مسابقات المپیک ریو

پ آگوست 11 , 2016
نودیها:برنامه کاروان ایران در نهمین روز از رقابت های المپیک ریو به این شرح است: تیم ملی والیبال ساعت ۱۷ به مصاف تیم کوبا خواهد رفت. در رشته تیراندازی مه لقا جام بزرگ و نجمه خدمتی در ماده تفنگ سه وضعیت در ساعت ۱۶:۳۰ با حریفان خود به رقابت می […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...