«ابتکار» در اوج آلودگی هوا به مراکش رفت!

اشتراک گذاری :

نودیها:در حالی‌که مردم تهران و بسیاری از کلانشهرها امروز ششمین روزی است هوای سیاه و الوده را تنفس می کنند اما رئیس سازمان محیط زیست که به گفته بسیباری از کارشناسان و نمایندگان مجلس متولی اصلی این موضوع در کشور است همچنان ترجیح می‌دهد در مورد این موضوع صحبتی نداشته باشد و چمدانش را برای فرار از آلودگی هوای تهران ببندد.

این اولین باری نیست که در اوج آلودگی هوا ابتکار رئیس محیط زیست آلودگی هوا را بر نمی‌تابد و به سفر می‌رود تا مبادا آلودگی هوا ذره‌ای خاطرش را برنجاند، و چه اتفاق و همزمانی جالبی است این سفرهای ناگهانی خانم رئیس با آلودگی هوا!

 

سوم و دهم دی ماه سال گذشته نیز در حالی که مردم ۱۸ روز در آلودگی شدید هوا نفس می‌کشیدند خانم رئیس به آذربایجان غربی و کیش سفر کرد.

 

آنگونه که در سایت سازمان محیط زیست آمده است، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در این سفر ضمن شرکت در کنفرانس بین المللی تغییرات آب و هوا (COP22) که از ۷ نوامبر (۱۷ آبان ) در مراکش فعالیت خود را آغاز کرده است، در دوازدهمین کنفرانس اعضای پروتکل کیوتو نیز حضور دارد.

 فارس
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 14

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مردم ایران نمی‌دانند چه می‌خورند/ محصولات تراریخته باعث ایجاد سرطانهای سینه، کبد، کلیه، ناباروری و سقط جنین

چ نوامبر 16 , 2016
نودیها:استاد ایرانی میکروبیولوژی مقیم آمریکا با بیان اینکه دستهای پشت‌پرده در ایران نمی‌خواهند مردم از عوارض محصولات تراریخته آگاهی یابند، گفت: این محصولات باعث ایجاد سرطانهای سینه، کبد، کلیه و ناباروری، سقط جنین، دیابت، آلزایمر و پارکینسون می‌شوند.  در پی بالا گرفتن بحثها درباره سلامت محصولات دستکاری شده ژنتیکی یا […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...