آیت‌الله مکارم‌شیرازی: دموکراسی وارداتی، دروغ جدید غربی‌ها است

اشتراک گذاری :

آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی صبح امروز در جلسه درس خارج فقه که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با بیان اینکه تفریح سالم خالی از گناه روح انسان را شاد و آماده کار می‌کند، اظهار داشت: سرگرمی سالم سبب آمادگی انسان برای عبادت و تلاش و کوشش می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه برخی افراد به تملق و چاپلوسی روی می‌آورند با این هدف که به هوا و هوس خود دست پیدا کنند مانند کسانی که در برابر آمریکا دست دراز می‌کنند، افزود: خدا می‌خواهد مؤمن، عزیز باشد و برای حفظ این عزت باید هزینه بدهد، برای هدف نه شرقی نه غربی و جمهوری اسلامی بودن، باید هزینه عزت و سربلندی و آبرومندی را بپردازیم.

استاد برجسته حوزه علمیه تصریح کرد: ما می‌گوئیم گرانبها‌تر از پول خیلی چیزهای دیگر است و عزت و آبرو از آن دسته است؛ برای همین درباره امام حسین (ع) هیهات منا الذله، می‌گوئیم.

وی با اشاره به اینکه سپاه امام حسین (ع) برای ما درس است، خاطرنشان کرد: از حوادثی که اخیراً واقع شده حمله صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی است که مال مسلمانان است و آن می‌خواهند آن را تصاحب کنند، برای همین مسلمانان را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

آیت‌الله مکارم شیرازی با انتقاد از برخی سران کشورهای اسلامی عنوان کرد: برخی سران دول مسلمان می‌بینند اسرائیل غاصب چه رفتاری با قبله اول مسلمانان می‌کنند، ولی همچنان خود را در برابر صهیونیست‌ها ذلیل می‌کنند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به ادعای غربی‌ها درباره دموکراسی خاطرنشان کرد: اخیراً دموکراسی جدیدی به وجود آمده که از بیرون عده‌ای را تحریک می‌کنند تا حکومت داخل آن کشور را ساقط کنند و آن بلا‌ها که در سوریه رخ داد، عده‌ای از ده‌ها کشور دنیا لشکر جمع کردند و حکومت راه انداختند و اسم آن را دموکراسی می‌نامند.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به وضعیت یمن اظهارداشت: ‌اخیراً در یمن هم از کشورهای عرب لشکر و مزدور جمع کردند و پول دادند تا یمن را در هم بکوبند و حکومت کنند به نام دموکراسی؛ اما آیا امروز دموکراسی‌ها باید از خارج وارد شود؟

وی گقت: از بیرون مزدور جمع‌کردن و حکومت را در هم کوبیدن و بر آن کشور مسلط‌شدن آیا دموکراسی است؟ هیچکدام موفق نخواهند شد و این اختراع جدید حکومت مردم بر مردم، دروغ جدید غربی‌ها است.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با تاکید براینکه مردم یمن، عراق و سوریه باید خودشان حکومت خود را انتخاب کنند، خاطرنشان کرد: در این میان هم بدبخت و بیچاره کسانی هستند که دم از اسلام می‌زنند و آتش بیار معرکه می‌شوند، بادست خودشان کشورهای اسلامی را ویران ‌و خود را ذلیل می‌کنند.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 2

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کلیپ سید حسن نصرالله درباره ی یمن

چ سپتامبر 16 , 2015
بارگیری روی رایانه منبع : نصر تی وی برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 2

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...