آیا هنگام مریض بودن هم ورزش کنیم؟

اشتراک گذاری :
نودیها : حمید پدرام متخصص ارتوپدی و فوق تخصص زانو با اشاره به اینکه انجام حرکات ورزشی نیازمند مصرف انرژی زیادی است،‌ گفت: با توجه به اینکه انجام ورزش باعث مصرف انرژی زیادی در بدن می شود و غالبا افراد بیمار به علت بیماری و عموما کم اشتهایی دچار ضعف و کاهش سطح انرژی در بدن هستند، تحرک و ورزش کردن به آنان توصیه نمی‌شود.
وی ادامه داد: در اغلب بیماری‌هایی که فرد دچار تب و ضعف جسمانی و … می‌شود نظیر سرماخوردگی، استراحت کردن و عدم انجام فعالیت‌های سنگین به همراه تغذیه مناسب برای بالا بردن میزان انرژی و تقویت جسمانی تجویز می‌شود.
دکتر پدرام در ادامه افزود: البته در برخی موارد مانند بیماری‌های مزمن از قبیل کمر‌درد و پا درد و . . . انجام ورزش‌هایی مانند شنا کردن نه تنها مضر نیست بلکه به علت افزایش روند بهبودی در حال بیمار، انجام آن توصیه می‌شود.
این متخصص در پایان خاطر نشان کرد: در برخی بیماری‌هایی که چاقی و اضافه وزن مسبب بروز و شدت آن بیماری است؛ ورزش کردن نه تنها لازم بلکه ضروری است که البته باید در نحوه و چگونگی حرکات ورزشی با پزشک متخصص مشاوره نمود تا از مضرات احتمالی آن جلوگیری شود.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 10

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

برای گزارش و بستن کانال های سکسی و پورن تلگرام چه کنیم؟

ی ژانویه 17 , 2016
نودیها : همین اظهارات کافی بود تا دوباره کاربران ایرانی تلگرام، نگرانی خود را در صفحات شخصی مدیر تلگرام مطرح کنند و پاول دروف در پاسخ به ادعاهای مقامات ایرانی گفت: قطعا اینطور نیست که ما هر محتوایی را براساس تقاضا مسدود کنیم. مدیر تلگرام گفته است ما تمامی گزارش‌های […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...