آیا محمدرضا معتمدی خواننده سنتی ممنوع الکار شده؟

اشتراک گذاری :

گروه شایعه تا واقعیت: روز گذشته محمد معتمدی خواننده کشورمان که کنسرت خیابانی رایگانی را در روز پنج‌شنبه ۸ شهریور در پارک آب و آتش اجرا کرد، با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش متنی را مبنی بر ممنوع‌الکار شدنش منتشر کرد.

وی در این متن نوشت: «…به هر روى امیدوارم این اتفاق آغاز خوبى براى اجراى اینگونه کنسرت هاى رایگان از سوى همه اهالى موسیقى باشد. از همه ممنونم، حتى پلیس محترم اماکن که اخیراً بنده را ممنوع الکار کردند. بخاطر اینکه مجوز بنده فقط براى پلى بک صادر شده بود ولى ما با ارکستر و نوازندگان خانم و آقا روى صحنه رفتیم. من نیز این موضوع را شنبه گذشته متوجه شدم وقتى از سوى مدیرعامل محترم برج میلاد تهران از رفتن روى صحنه منع شدم و این ممنوعیت به بنده ابلاغ شد. البته اقرار مى کنم که سه ساعت مانده به آغاز کنسرت خیابانى در پارک آب و آتش، این موضوع که نباید ارکستر روى استیج بیاید و فقط اجازه پلى بک دارم به صورت تلفنى قویاً به بنده گوشزد شد ولى بنده اهمیتى ندادم حتى نگذاشتم رهبر ارکستر و اعضاى محترم گروه بویی ببرند. این کنسرت باید اجرا مى شد و بنده حاضرم تاوانش را به تنهایى بپردازم.»

 

سایت نودیها :  معتمدی: به دلیل اجرای نوازندگان به جای پلی بک، ممنوع الکار شدم

محمد معتمدی در گفت‌وگو با ایلنا هم خبر ممنوع الکاریش را تأیید کرد و گفت: ابتدای صحبتم باید تشکر کنم از نیروی انتظامی که علیرغم تخطی من در آن شب نشان دادند که به جلسه‌های داخلی خودشان رجوع دادند و کمترین مجازات را به من دادند و گلایه‌ای ندارم و اقرار کردم که از مجوز تخطی کردم.

وی همچنین عنوان کرد: به دلیل حضور و اجرای نوازندگان در کنسرت خیابانی به جای اجرای پلی بک، ممنوع الکار شده است.

* واکنش پلیس: ما «معتمدی» را ممنوع‌الکار نکردیم

اما پس از این اظهارنظر معتمدی، سرهنگ نوروزی رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ در گفتگویی با باشگاه خبرنگاران جوان، ممنوع الکاری محمد معتمدی را تکذیب کرد و گفت: معتمدی اگر مدعی است که از سوی پلیس ممنوع الکار شده، به ما مراجعه کند تا بررسی کنیم از کجا و چه نهادی این ممنوع الکاری به وی ابلاغ شده است.

رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ تاکید کرد: هیچ دستوری مبنی بر ممنوع الکاری معتمدی صادر نشده و فقط پلیس برای کنسرت خیابانی در پارک آب و آتش نکاتی را به شهرداری گوشزد کرده است. تذکر پلیس هم این بود که باید قبل از برگزاری هر گونه کنسرت با پلیس هماهنگی های لازم را انجام دهند.

 

* مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد: معتمدی مشکلی برای کار کردن ندارد

علی ترابی در گفت‌وگو با ایسنا  در واکنش به اظهارات اخیر محمد معتمدی  مبنی بر  ممنوع‌الکار شدنش از سوی پلیس اماکن، گفت: اداره اماکن به موضوع هنرمندان و افراد ورود نمی کند و در حوزه شرایط انتظامی و امنیتی سالن‌ها ورود دارد.

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد افزود: مرجع صدور مجوز (کنسرت) دفتر موسیقی است و دفتر موسیقی هم هماهنگی های لازم را با اماکن و سایر نهادهای ذی صلاح انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد:این وظیفه اماکن نیست و روند عادی خودش را دارد. از طرفی ما هیچ اظهار نظر مکتوب یا غیر مکتوبی از سوی کسی درباره اینکه ایشان مشکلی برای کار کردن داشته باشند دریافت نکردیم.

ترابی با بیان اینکه ابلاغ ممنوع الکاری این خواننده از سوی پلیس تکذیب شده است، توضیح داد: اگر قرار باشد چنین اتفاقی (ممنوع الکاری) بیفتد باید از سوی دفتر موسیقی اعلام شود، نه از ناحیه نیروی محترم انتظامی زیرا آن‌ها به موضوع هنرمندان ورود نمی کنند و قضیه سوتفاهم بوده است.

گفتنی است محمد معتمدی چند ساعت پس از انتشار پست اینستاگرامی اش آن را از صفحه خود پاک کرد.

فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 103

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نگران کمبود کالا نباشید!

ج سپتامبر 14 , 2018
سایت نودیها به نقل از شاتا بهرامی ارض قدس با بیان اینکه بخشی از مشکل کمبود کالا مربوط به سواستفاده برخی شبکه های توزیع است، گفت:  بخشی از شبکه توزیع به بهانه نگرانی برای آینده یا احتمال اینکه در آینده نزدیک ممکن است مواد اولیه به دستشان نرسد از عرضه محصولات […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...