آیا سید حسن خمینی بازی می‌خورد؟/آمدن به مجلس خبرگان با چه تابلویی!/منصوب بودن به امام (ره) یا کفایت در کارها؟

اشتراک گذاری :

به نام خدا ـ بخش نودیها ـ گرچه برای مردم خیلی این هیاهو های رسانه ای اهمیتی ندارد. زیرا آمدن یا نیامدن کسی چون سید حسن خمینی در مجلس خبرگان قطعا برای خیلی از مردم تاثیر خاصی مگر مشکلات در آینده ی سیاسی کشور دستاوردی نخواهد داشت.

سید حسن مصطفوی تا به امروز وارد چالش سیاسی خاصی نشده و قبل از این جاهایی مثل تولیت حرم امام خمینی(ره) و موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) در اختیار داشته که اشکالات اساسی هم در کار بوده لکن کسی جرات حرف زدن نداشته و ندارد زیرا انتقاد از وی انتقاد از امام (ره) تلقی می شود. در سال های اخیر ، اما ، انتقاد هایی در گوشه و اطرف بوده ولی به محض انتقاد شما می شوی ضد امام(ره). این فضای بسته نسبت به ایشان باعث شده که مردم از عملکرد ایشان در این دو جایی که نام برده شد چیزی ندانند و معمولا این برای تبلیغ ایشان استفاده می‌شود.

حال، به نظر می‌رسد یکسری از گروه های سیاسی که وضعیت درستی قبل از این در فضای سیاسی کشور نداشته اند و نوعا باعث دردسر برای مردم شده اند می خواهند سید حسن را از طرف خودشان معرفی کنند و به خبرگان بفرستند. ما نمی دانیم که واقعا وی قرار است با چه تابلویی وارد میدان بشود اما این تابلوهایی که گوشه کنار از آمدن ایشان سخن می گویند قطعا آینده تاریکی برای اولین چالش بزرگ سیاسی او خواهد آفرید.

انتظار مردم این خواهد بود که از نام امام خمینی (ره) سوءاستفاده نشود و حتما فضایی فراهم شود که بشود نقدی بر عملکرد ایشان در سالهای اخیر داشت. فضای سیاسی کشور ما البته آماده است تا محکی هم سید حسن مصطفوی به خودش بزند و به هر حال مردم از ایشان و از حقیقت ایشان کمی بدانند.

مرتضی حیدری

 

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

در روزهای بارانی چه بخوریم

س دسامبر 15 , 2015
🔹تخم کدو این دانه  میتواند باعث بهبود خلق و خو و کاهش حس غمگینی در فرد شود. 🔹کدو حلوایی در روزهای بارانی از یک کاسه سوپ که حاوی کدو حلوایی است استفاده کنید تا از منافع آن که شامل احساس آرامش است،سود ببرید. 🔹بادمجان بادمجان به عنوان یکی از سبزیجاتی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...