آیا ارضاء شدن در خواب با دیدن خواب جنسی اشکال شرعی یا ضررجسمی دارد؟

اشتراک گذاری :

سوال و جواب

آیا ارضاء شدن در خواب با دیدن خواب جنسی اشکال شرعی یا ضررجسمی دارد؟ پاسخ در ادامه.

بسم الله الرحمن الرحیم

خواب ، عالم تکلیف نیست یعنی اتفاقاتی که در خواب برای ما می افتد مسئولیت زا نیست و گناه در خواب هم گناه نیست. بنابراین ارضاء شدن در خواب هرگونه که باشد و با هر خوابی که باشد گناه نیست و تنها تکلیفی که گردن مکلف می آید غسل کردن برای نماز خواندن است.

این گونه خواب ها که باعث ارضاء می شود به بدن هم آسیبی نمی زند چون جزوی از خلقت و طبیعت بشر است کسی که به سن بلوغ می رسد و باید ازدواج کند و شرایط ازدواج فراهم نیست دچار این گونه خواب ها و ارضاء در خواب می شود.

برای کم کردن این نوع ارضا ها در خواب به همان نکاتی باید عمل کرد که کسی برای خدای نکرده ارضاء نامشروع در بیداری بکار می گیرد. (راههای کم کردن شهوت)

گاهی ممکن است فرد با تمام رعایتهایی که می کند چندین بار در چند شب پی در پی در خواب ارضاء شود این هم یک امر طبیعی است زیرا گاهی قدرت بدنی فرد بالاست و بدن نیاز به تخلیه دارد.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 6

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود فیلم گزارشی از برده داری جنسی زنان - از دانشگاه تا ارتش

پ آوریل 16 , 2015
تلویزیون مهاجر – کلیپ تلویزیونی برای برخط دیدن یا بارگیری به ادامه بروید برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 6

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...