آل صعود جنایتکار تا امروز بیش از ۸۲۵۰ نفر را در یمن شهید کرده

اشتراک گذاری :

نودیها :  مسؤول هماهنگی ائتلاف مدنی یمن برای ثبت جنایات عربستان سعودی اعلام کرد که شمار شهدای حملات عربستان سعودی به ۸ هزار و ۲۵۱ نفر و تعداد مجروحان به ۱۶ هزار و ۱۵ نفر رسیده است.

«علی العاصمی» در کنفرانس مطبوعاتی در صنعا پایتخت یمن گفته که شمار شهروندان یمنی که در مناطق مختلف کشور به دست متجاوزان سعودی به شهادت رسیده اند شامل ۲ هزار و ۲۳۶ نفرکودک، هزار و ۷۲۵ نفر زن، ۴ هزار و ۲۹۰ نفر مرد است که مجموع آنها به ۸ هزار و ۲۵۱ نفر می رسد.

وی درباره تعداد مجروحان نیز گفت که ۲ هزار و ۲۵۴ نفر کودک، هزار و ۶۶۸ نفر زن و ۱۲ هزار و ۹۳ نفر مرد در این حملات مجروح شده اند که مجموع آنها به ۱۶ هزار و ۱۵ نفر می رسد.

به گزارش العالم، مسؤول هماهنگی ائتلاف مدنی یمن برای ثبت جنایات عربستان سعودی، در این کنفرانس گزارشی از آمار خسارات مالی که به زیرساخت های یمن وارد شده نیز ارائه کرد.

وی گفت: ۵۳۰ پل و جاده، ۱۶۳ مورد شبکه آب رسانی و آب انبار، ۱۴۰ ایستگاه مولد برق و ۱۶۷ شبکه مخابراتی تخریب شده اند و ۱۴ فرودگاه و ۱۰ بندرگاه نیز از ادامه فعالیت بازمانده اند.

العاصمی در خصوص خسارات بخش اجتماعی نیز اعلام کرد که تعداد خانه هایی که از حملات هوایی آسیب دیده و یا به صورت کامل تخریب شده اند به ۳۴۵ هزار و ۷۲۸ واحد رسیده و دو میلیون نفر در داخل  کشور و ۳۰۰ هزار نفر در خارج از آن آواره شده اند. ۶۱۵ مسجد و ۸۱۰ مدرسه یا مرکز آموزشی نیز از بین رفته است.

منبع : فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 10

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نامه آیت الله جوادی آملی به رهبری در سال ۸۳

ج ژانویه 22 , 2016
نودیها :  پس از انتشار مصاحبه حجت‌الاسلام والمسلمین روانبخش با رجانیوز و ذکر خاطره‌ای درباره نامه آیت‌الله جوادی‌آملی به رهبرانقلاب پس از نامه موهن جام‌زهر مجلس ششم در سال ۸۳؛ خبری به نقل از یکی خبرنگاران دسته چندم منتشر شد که ضمن آن بیان شده بود دفتر آیت الله جوادی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...