آغاز مرحله جدید و گسترده‌تر عملیات پاکسازی «الانبار» طی روزهای آینده

اشتراک گذاری :

سخنگوی رسمی نیروهای داوطلب مردمی عراق اعلام کرده است که مرحله جدید و گسترده‌تر عملیات پاک‌سازی استان الانبار طی روزهای آینده آغاز خواهد شد.

“ابوجعفر الاسدی” سخنگوی رسمی نیروهای مردمی عراق در گفت‌وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری تسنیم ضمن تشریح آخرین وضعیت عملیات نیروهای مردمی و نیروهای مسلح عراق در استان الانبار گفت: عملیات ارتش و نیروهای مردمی در استان الانبار همچنان ادامه دارد.

کُندی عملیات در برخی از مناطق استان الانبار

الاسدی افزود که عملیات در برخی مناطق با کُندی روبه‌رو شده است که این مسئله به‌دلیل جمعیت بسیار زیاد ساکنان این مناطق از پیش برنامه‌ریزی شده است.

وی همچنین تصریح کرد که وضعیت جغرافیایی منطقه نیز بر کندی روند عملیات پاک‌سازی استان الانبار تأثیر گذار می‌باشد اما با این وجود عملیات همچنان ادامه داشته و پیشروی‌های خوبی محقق شده است.

سخنگوی نیروهای مردمی ادامه داد: مناطق تحت سیطره داعش را چند پاره کرده‌ایم و نیروهای آنان را در مناطق مختلف به محاصره خود در آورده‌ایم، همچنین به اشراف اطلاعاتی خوبی بر تروریست‌ها و فرماندهی آنان دست پیدا کرده‌ایم.

الاسدی در خصوص روند پیشرفت عملیات در استان الانبار گفت: نیروهای مردمی، ارتش و نیروی هوایی عراق به‌صورت مستمر در حال مبارزه با تروریست‌ها در مناطق مختلف هستند و تصور می‌کنم که این عملیات با روند بسیار خوبی به پیش رفته و در آینده نزدیک با پایان یافتن همه مراحل آماده سازی برای عملیات پاکسازی استان الانبار، خبر پیروزی در این استان را اعلام کنیم.

آغاز قریب الوقوع مرحله گسترده‌تر عملیات پاک‌سازی الانبار

سخنگوی نیروهای مردمی عراق در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پس از آغاز مرحله اول عملیات آزادسازی استان الانبار در هفته‌های گذشته هم اکنون در حال آماده سازی برای آغاز مرحله جدید و گسترده‌تری از عملیات آزادسازی الانبار هستیم و به‌امید خدا در روزهای آتی شاهد آغاز مرحله دوم و گسترده‌تر این عملیات خواهیم بود.

وی در خصوص اولویت نیروهای مردمی و مسلح عراق در این عملیات گفت: در مرحله بعدی از عملیات پاک‌سازی استان الانبار، آزاد کردن شهر فلوجه و مرکز شهر الرمادی از اولویت‌های ما هستند، شهر فلوجه هم اکنون در محاصره ارتش و نیروهای امنیتی قرار داشته و عملیات پیشروی وجب به وجب در اطراف این شهر ادامه دارد، تاکنون بسیاری از مناطق و روستاهای نزدیک به مرکز شهر فلوجه از دست تروریست‌ها آزاد شده‌اند.

تاثیر مثبت اصلاحات دولت العبادی بر روند مبارزه با داعش

الاسدی در خصوص اصلاحات صورت گرفته در دولت حیدر العبادی و اعتراضات مردمی به وضعیت خدمات دولتی و تأثیر احتمالی آنها بر روند مبارزه با تروریسم گفت: تغییرات اعمال شده در دولت عراق و حتی اعتراضات و راهپیمایی‌های مردمی در بغداد و سایر مناطق تأثیرات مثبتی بر روند عملیات مبارزه با داعش خواهد داشت.

وی افزود: به‌نظر ما تغییرات اعمال شده در دولت پشتیبان نیروهای داوطلب مردمی و نیروهای مسلح عراق در مبارزه با تروریسم و آزادسازی مناطق اشغال شده عراق خواهد بود؛ راهپیمایان نیز در همه فعالیت‌های خود تأکید کرده‌اند که پشتیبان نیروهای مردمی و نیروهای مسلح در مبارزه با داعش هستند.

منبع:تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 13

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

آزمایشی که برای زنان شهری ایران صورت نمی‌پذیرد

پ آگوست 13 , 2015
دبیر اجرایی همایش تازه‌های تشخیص و درمان سرطان دهانه رحم، آزمایش پاپ اسمیر را پیشگیری ثانویه از سرطان دهانه رحم عنوان کرد و گفت: این آزمایش در مراکز بهداشتی روستایی به‌صورت رایگان انجام می‌شود، اما در شهرها صورت نمی‌پذیرد. به گزارش سلامت مریم میرزایی‌مقدم دبیر اجرایی همایش تازه‌های تشخیص و […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...