آغاز عملیات آزادسازی فلوجه با حضور ارتش و بسیج مردمی

اشتراک گذاری :

به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، عملیات آزاد سازی شهر فلوجه در استان الانبار با مشارکت ده هزار تن از نیروهای بسیج مردمی و ارتش عراق از بامداد دوشنبه (۲۲ تیر) آغاز شده است.

 

 

با آغاز این عملیات ده‌ها تن از عناصر داعش در حملات هوایی ارتش عراق و ائتلاف موسوم به ضد داعش، در فلوجه کشته یا زخمی شدند.

 

 

وزارت دفاع عراق نیز روز یکشنبه (۲۱ تیر) اعلام کرد نیروهای مشترک عراق تروریست‌های داعش را در دو شهر فلوجه و رمادی مرکز استان الانبار محاصره کرده‌اند و در انتظار لحظه اعلام آغاز عملیات برای آزادسازی این دو شهر هستند.

 

 

یحیی رسول، سخنگوی وزارت دفاع عراق خاطر نشان کرد نیروهای عراقی برای آزادسازی این دو شهر در آمادگی کامل به سر می برند.

 

 

وی افزود نیروهای عراقی برای حفظ جان شهروندان در این دو شهر اکثر گذرگاه‌ها را باز کردند تا خانواده‌ها بتوانند از این دو شهر خارج شوند.

 

 

وزارت دفاع عراق همچنین از تخریب شبکه‌ای از تونل‌ها که پیکارجویان داعش در نزدیکی شهر فلوجه کنده‌اند خبر داد. در ادامه این بیانیه‌ آمده است جنگنده‌های ارتش، تروریست‌های داعش را هدف دو حمله هوایی قرار دادند.

 

 

در حمله نخست شماری از تونل‌های داعش در نزدیکی فلوجه تخریب شد و در دومین حمله نیز یکی از پناهگاه‌های تروریست‌های داعش از بین رفت.

 

 

یگان‌های عملیات نظامی بغداد نیز اعلام کردند دست کم ۱۷ تروریست داعش در چارچوب عملیات فجر الگرمه به هلاکت رسیدند.

 

 

به گزارش پرس تی وی، این عملیات که به منظور آزادسازی منطقه الگرمه در استان الانبار شروع شده است با کمک نیروهای داوطلب مردمی و افراد مسلح عشایر و پشتیبانی نیروی هوایی عراق اجرا می‌شود.

 

 

گزارش‌ها حاکی است که ۹ تروریست در اثر انفجار یک خودروی بمب گذاری شده وابسته به تروریست‌ها در الگرمه کشته شدند. ۸ تروریست دیگر نیز در اثر بمباران یک مخفیگاه در این منطقه به هلاکت رسیدند.

 

 

کلیدواژه ها
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دستورالعمل خاص اخلاقی امام خامنه ای برای جوانان

س جولای 14 , 2015
بارگیری صوت منبع : مبارز کلیپ برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 8

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...