آخرین خبر از پروژه جدید ده‌نمکی، رسوایی ۲

اشتراک گذاری :

مهرماه سال گذشته «رسوایی۲» به‌نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی پروانه ساخت گرفت.

دی‌ماه سال گذشته مسعود ده‌نمکی فیلمبرداری بخش‌هایی از این فیلم را همزمان با دربی استقلال ــ پرسپولیس کلید زد.

تنها قراردادی که از بازیگران این فیلم بسته شده بود مربوط به حضور شیلا خداداد در فیلم است که البته با تصمیمات نهایی، نقش آفرینی او در این فیلم منتفی است. وضعیت حضور اکبر عبدی به‌عنوان بازیگر نقش روحانی فیلم هنوز مشخص نیست. اما عبدی در آخرین اظهار نظر خود گفته است که برای حضور در فیلم جدید ده‌نمکی از سفر ترکیه برگشته است.

فرشاد گل‌سفیدی مدیر فیلمبرداری و مجتبی امینی مدیر تولید این پروژه سینمایی هستند. برنامه ریزی تولید «رسوایی۲» به‌گونه‌ای است که بعد از ماه مبارک رمضان یعنی اواخر تیرماه و اوایل مردادماه، فیلم‌برداری کار شروع می‌شود.

چندی قبل، ده‌نمکی طی یادداشتی که در آستانه چهل‌وششمین سال زندگی‌اش نوشته بود از شروع یک دوران جدید در سینمایش پس از ساخت ده فیلم سینمایی که طی ده سال ساخته است، گفت: ان‌شاءالله امسال «رسوایی۲» پایانی بر آن ۱ ایده باشد و خیال حضرات راحت شود. شاید یک روز برای من جوایز جشنواره مهم بود اما وقتی دیدم کپی‌های ناشیانه این آثار جایزه می‌گیرند فهمیدم ماجرا چیز دیگری است، شاید زمانی آرای مردمی جشنواره برای من مهم بود اما وقتی دیدم آنهایی را که برنده اعلام می‌کنند در اکران عمومی، مردم آنها را نمی‌بینند فهمیدم متر و ملاک مردمی بودن اینها نیست.

ده‌نمکی امور تولید را طوری پیش می‌برد که نهایتاً فیلمبرداری کار تا اواخر تابستان به انجام برسد و بعد از انجام کارهای فنی برای حضور یا عدم حضور فیلمش در جشنواره سی و چهارم تصمیم گیری کند.

«رسوایی۲» در یک شهر فرضی اتفاق می‌افتد؛ مضمون عرفانی را دنبال می‌کند و داستانی تخیلی را روایت می‌کند. ظاهراً فیلم به‌دلیل داستان تخیلی خاص آن با جلوه‌های ویژه زیادی همراه خواهد بود.

منبع :‌خبرگزاری تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 30

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

جان بی جمال جانان میل جهان ندارد

چ مه 6 , 2015
  جان بی جمال جانان میل جهان ندارد هر کس که این ندارد حقا که آن ندارد با هیچ کس نشانی زان دلستان ندیدم یا من خبر ندارم یا او نشان ندارد هر شبنمی در این ره صد بحر آتشین است دردا که این معما شرح و بیان ندارد سرمنزل […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...