آخرین اظهارنظر جان کری درباره وضعیت مذاکرات

اشتراک گذاری :

«ما با مسائل سختی روبرو هستیم، اما تلاشی واقعی از سوی همه در راستای جدی بودن جهت رفع این مشکلات و فهم محدودیت های زمانی که ما براساس آن کار می کنیم، وجود داشته است …».

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، جان کری در آخرین اظهارنظر خود، تلاش ها برای دستیابی به توافق نهایی هسته ای بین ایران و ۱+۵ را مثبت ارزیابی کرده است.

پایگاه مصری اهرام آنلاین (Ahram Online) در گزارشی زیر عنوان “آمریکا: همه طرف ها، تلاشی واقعی را برای رسیدن به توافق هسته ای ایران انجام داده اند” اظهارت وزیر خارجه آمریکا را منعکس کرد.

اهرام آنلاین نوشت: در شرایطی که ضرب الاجل جدید نزدیک می شود، جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا، روز جمعه “تلاش واقعی” همه طرف های درگیر در مذاکرات برای رسیدن به توافق با ایران را ستود.

بر اساس این گزارش، کری در حالی که دور جدید گفتگوها با محمد جواد ظریف، همتای ایرانیش را آغاز می کرد، گفت: ما با مسائل سختی روبرو هستیم، اما تلاشی واقعی از سوی همه در راستای جدی بودن جهت رفع این مشکلات و فهم محدودیت های زمانی که ما براساس آن کار می کنیم، وجود داشته است.

وی با اظهار خوشبینی نسبت به روند مذاکرات افزود: بنابراین ما امشب و فردا به کار ادامه خواهیم داد و قطعا هر دو طرف خواهان آن هستیم که برای رسیدن به راه حل احتمالی تلاش کنیم.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مداحی حاج محمود کریمی - شهادت مولا علی(ع)

ش جولای 4 , 2015
دانلود کلیپ منبع : آپارات برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 12

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...