آتش توپخانه سرمربی پرتغالی تیم ملی خاموشی ندارد

اشتراک گذاری :

نودیها:روز گذشته مسئولان باشگاه پرسپولیس به فدراسیون فوتبال رفتند و نتیجه تعامل این دو مجموعه بیانیه حمایتی باشگاه پرسپولیس از برنامه های تیم ملی بود که منتشر شد و پس از آن هم برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در مصاحبه خود پاسخ حاشیه سازی به مصاحبه های کی روش نداد تا این امید رود دعوای دو طرف به زودی پایان پیدا کند.
اما ظاهرا خبری از صلح نیست، پس از اولین مصاحبه برانکو، کی روش تا به حال یک بار در برابر دوربین های تلویزیونی و سه بار با بیانیه های فیس بوکی اش پاسخ های محکمی به سرمربی پرسولیس داده و اوج واکنش هایش به روز سه شنبه و بیانیه نیمه شب چهارشنبه منتهی شده، درست زمانی که برانکو مصاحبه هایش را آرام تر می کند و پاسخ تحریک آمیزی به کی روش نمی دهد.
کی روش در آخرین بیانیه اش گفته: “من مایلم از شما سوال کنم “تربیت خانوادگی” و “ارزش های حرفه ای” شما زمانی که تصمیم گرفتید از امکانات فدراسیون فوتبال ایران برای اتهامات غیرواقعی و گمراه کردن فوتبال ایران استفاده کنید و برنامه آماده سازی جام جهانی را به خطر بیندازید کجا بود.”

او ادامه داده : “آقای برانکو نمی توانید اتهامات غلط و توهم آمیز خودتان را پاک کنید، همه آنها در رسانه ها منتشر شده و وجود دارد، اما شما می توانید کاری را انجام بدهید که مردان بزرگ وقتی اشتباه می کنند، انجام می دهند: آنها اشتباهات خود را می پذیرند و عذرخواهی می کنند. این وظیفه شما است، نه تنها در برابر من و فدراسیون فوتبال، بلکه در برابر تمام طرفداران فوتبال در ایران از جمله آنهایی که باشگاه بزرگ پرسپولیس را پشتیبانی می کنند که تصور می کنم شایسته نوع دیگری از احترام از جانب شما باشند: احترام به حقیقت و ارزشها. متاسفم آقای برانکو. درک می کنم که در حال حاضر نمی توانم از شما درخواست حمایت برای آماده سازی مناسب تیم ملی ایران برای جام جهانی را داشته باشم اما این حق را دارم تا دو خواسته ساده از شما داشته باشم: احترام و صداقت.  نمی توانید از قضیه به سادگی فرار کنید چرا که من به شما فرصت نمی دهم که چنین کاری انجام دهید. شما به بازیکنان پرسپولیس اجازه ندادید تا در کمپ تیم ملی حضور یابند و به تصمیم فدراسیون فوتبال بی احترامی کردید.”

کی روش در ادامه یک پی نوشت با تیتر ” گروه ارکستر” نوشته است:”به راحتی قابل درک است که چطور و چگونه دکتر زهره هراتیان، مدیر ایفمارک در مقابل چنین دروغ های ناراحت کننده و ناخوشایندی از آقای برانکو استقبال می کند و به فدراسیون فوتبال ایران ، رئیس آن ، سرمربی تیم ملی و تمامی اعضای تیم ملی بی احترامی می کند. مسلما این اتفاق بی دلیل نبوده است. روشن است که امکان پذیر نیست که با صداقت و آرامش در فدراسیون با افرادی کار کنی که به صورت مستقیم از افرادی حمایت می کنند که بر ضد منافع تیم ملی حرکت می کنند. نامه ای از دکتر سیف، رئیس کمیته پزشکی در اختیار من قرار گرفته که آنها را دشمنان تیم ملی می خواند.
وی در پی نوشت دوم با تیتر “پایان بزرگ” نوشته است:”ارزش های تربیتی شما همچنان منتظر یک عذرخواهی عمومی از سمت شما هستند. فردا با شما صحبت خواهم کرد.”

این جمله آخر کی روش یعنی “فردا با شما صحبت خواهم کرد”، تکلیف را روشن می کند و می گوید این آخرین پیام نیست و حکایت همچنان ادامه دارد. کی روش ثابت کرده با کسی تعارف ندارد و قبلا هم هرکس به حریم او وارد شده با پاسخ های پیاپی روبرو شده است، از مدیر ورزشگاه آزادی گرفته تا دبیرکل فدراسیون، سرمربی تیم امید و سایرین.
زنگ خطر این وضعیت البته زمانی زده شد که کی روش با همه سوابق حرفه ای اش،  فدراسیون فوتبال کشور و سایت رسمی آن را به هیچ انگاشت و اسامی بازیکنان تیم ملی را روی صفحه شخصی اش در سایت فیس بوک منتشر کرد، اتفاقی که در هیچ جای این کره خاکی نمی افتد و نشان می دهد مدیریت کلانی در این فوتبال وجود ندارد و هرکس کار خودش را می کند.

رجانیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 9

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نوزادی که لحظه افطار دست به دعا به دنیا آمد!

چ ژوئن 22 , 2016
نودیها:یک پزشک با انتشار عکس سلفی با نوزادی متولد شده در لحظۀ افطار، شگفتی کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت.  این پزشک می‌گوید نوزادی که در عکس مشاهده می‌شود، در لحظۀ افطار به دنیا آمد. به نوشتۀ وبگاه مصری «الیوم السابع،» در این عکس، کودک در حالی که دستانش را به […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...